Koulutus ja seminaarit

Lukulystit-webinaari 13.11.2024

Seurattavissa verkossa

Lukulystit-webinaari 13.11.2024
Lukutaitotyön rakenteita kunnissa & eriyttävää kirjastopedagogiikkaa

Millä tavalla kirjastojen lukutaitotyössä voidaan ottaa huomioon lasten ja nuorten erilaiset edellytykset ja mielenkiinnon kohteet lukijoina? Entä millaisia erilaisia lukutaitotyön rakenteita on kunnissa? Näihin isoihin kysymyksiin etsimme vastauksia Lukulysteillä 13.11.2024 klo 12-16.

Webinaarin järjestäjä: Seinäjoen kaupunginkirjasto, lasten ja nuorten lukemista ja lukutaitoa edistävien kirjastopalvelujen valtakunnallinen erityistehtävä yhteistyössä Monikielisen kirjaston sekä Kirjastokaistan kanssa.

Tutustu ohjelmaan Lukulystien nettisivuilla ja seuraa webinaaria tapahtumapäivänä Kirjastokaistalla.

Lukulysteille ei ole ennakkoilmoittautumista ja luennot jäävät tekstitettyinä tallenteina Kirjastokaistalle myöhemmin katsottaviksi.

Alkaa
Päättyy
Organisaatio
Lasten ja nuorten lukemista ja lukutaitoa edistävien kirjastopalvelujen valtakunnallinen erityistehtävä