Koulutus ja seminaarit

Sanaston lupavalikoima ja ajankohtaiset asiat kirjastoille

Milloin kirjasto tarvitsee luvan kirjallisuuden käyttöön? Mitä luparatkaisuja Sanasto tarjoaa? Webinaarissa käydään tiiviisti läpi kaikki olennainen, mitä kirjastojen tulee tietää kirjallisuuden käytöstä ja luvista. Aikaa varataan myös osallistujien kysymyksille.

Käymme läpi kirjastojen verkkoluvan ajankohtaisen tilanteen ja kerromme luvanhakua helpottavasta uudesta "Sanaston edustamat tekijät" -listauksesta. Vastaamme myös näitä koskeviin kysymyksiin.

Webinaarin vetävät Sanaston yhteiskuntasuhde- ja lupakehitysasiantuntija Heini Eskelinen-Räsänen sekä viestintä- ja markkinointipäällikkö Maija Lielahti.

Koulutus on suunnattu kirjastoille. Ilmoittautuneet voivat katsoa webinaarin jälkikäteen tallenteena 30 päivän ajan.

etäkoulutus
Alkaa