Koulutus ja seminaarit

Mun ääni -demokratiatyöpajan yhteiskehittämistilaisuus

Tule yhteiskehittämään uudenlaista työpajakonseptia demokratiakasvatukseen! Samalla opit toiminnallisia ja dialogisia menetelmiä ryhmien ja työpajojen ohjaamiseen.

Työpajan tarkoituksena on testata ja kehittää Mun ääni -työpajakonseptia. Vantaan kaupunginkirjasto ja osallisuuspalvelut ovat kehittäneet sen osana Futures For You -hanketta. Kehitämme ja parannamme konseptia työpajasta saatujen kokemusten ja osallistujien palautteen perusteella. Yhteiskehittämisen jälkeen työpajakonseptia käytetään Mun ääni -työpajoissa Suomessa, Irlannissa, Italiassa ja Sloveniassa.

18-30-vuotiaille suunnatuissa Mun ääni -työpajoissa vahvistetaan mahdollisuuksia vaikuttaa omaan elämään ja yhteiskuntaan. Osallistujat pääsevät tutustumaan demokratiaan ja vaikuttamiseen ja pohtimaan itseään vaikuttajana. Mihin haluan vaikuttaa? Mikä on minulle tärkeää, mitkä ovat minun arvoni? Miten voin vaikuttaa minulle tärkeisiin asioihin? Työpajassa herätellään osallistujien kiinnostusta vaikuttamiseen ja vahvistetaan luottamusta omiin vaikuttamismahdollisuuksiin.

Ohjeistus ja juonto ovat englanniksi. Työpajaan voi osallistua joko englanniksi tai suomeksi.

Tarjoamme osallistujille kahvin ja lounaan.

Ilmoittaudu mukaan 20.9.2024 mennessä.

•    9:30 Rekisteröityminen ja aamukahvi
•    10:00 Mun ääni -työpaja
•    12:30 Lounas ja jälkipuinti (vapaaehtoinen)

Tapahtuman järjestää Futures For You -hanke, jota rahoittaa European Commission's Citizens, Equality, Rights and Values Programme (CERV). Projektin numero on 101147830.

Kaupunki
Vantaa