Avoimia työpaikkoja

Kirjastoautonkuljettaja

KIRJASTOAUTONKULJETTAJAN TOIMI

Hämeenlinnan kaupunginkirjasto etsii kirjastoautonkuljettajaa toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen. Kirjastoauto-osasto toimii osana kirjastoverkkoa, johon kuuluvat myös pääkirjasto, kuusi lähikirjastoa ja kaksi kirjastoautoa. Hämeenlinnan kirjasto kuuluu Vanamo-kirjastoihin. Kirjastoauto-osastolla palvelua tuottavat kolme kuljettajaa ja kaksi kirjastovirkailijaa.

Kuljettajana keskeisimmät tehtäväsi ovat kirjastoauton kuljettaminen, asiakas- ja tietopalvelutehtävät kirjastoautossa, kirjastoauton kokoelmatyö sekä kirjastoauton kunnon seuraaminen. Kuljettaja kehittää kirjastoauton toimintaa ja vastaa kirjastoauton reittisuunnittelusta yhdessä muun henkilökunnan kanssa.

Tehtävän kelpoisuusvaatimuksena on C-ajokortti ja voimassa oleva kuljettajan ammattipätevyys sekä tehtävään soveltuva ammatillinen perustutkinto. Eduksi katsotaan kirjasto- ja informaatioalan opinnot tai tieto- ja kirjastopalvelujen ammattitutkinto.

Arvostamme kokemusta kirjastotyöstä, yhteistyötaitoja sekä kykyä toimia eri-ikäisten asiakkaiden kanssa. Toivomme uudelta työntekijältä ideoita ja valmiutta osallistua palveluiden kehittämiseen ja toteuttamiseen.

Työaika on 36,25h/vk. Työaikaan sisältyy säännöllistä iltatyötä sekä mahdollisesti työskentelyä muissa toimipisteissä. Tehtäväkohtainen palkka on 2385,88 euroa/kk

Toimi täytetään 1.9.2024 alkaen tai sopimuksen mukaan ja siinä noudatetaan kuuden (6) kuukauden koeaikaa.

Lisätietoja tehtävästä antaa palvelupäällikkö Jarna Hara, puh. 050-5090067, sähköposti jarna.hara@hameenlinna.fi

Hakuaika tehtävään päättyy 16.8.2024 klo 23.59. Haastattelut järjestetään hakemusten perusteella haastatteluun kutsutuille pe 23.8.2024.

Kaupunki
Hämeenlinna