Koulutus ja seminaarit

S2-kahvit

Seurattavissa verkossa

Kaipaatko helppoja suomenkielisiä lukuvinkkejä S2-oppilaille? Entä vertaistukea S2-ryhmien vastaanottamiseen?

S2-kahveilla syyskuun alussa esitellään S2-kirjavinkkilistaa, jonka Uudenmaan lanu-verkoston työryhmä on koostanut kirjastolaisten ja opettajien käyttöön. Mukana on eritasoisia helppolukuisia kirjavinkkejä eskareille, alakoulu- ja yläkouluikäisille. Vinkkilistan sisältöjä esittelevät työryhmän jäsenet Meri Markus Porvoon kaupunginkirjastosta, Nanna Martikainen Helsingin kaupunginkirjastosta ja lanu-verkoston vetäjä Tiina Rajala AKE Porvoosta.

Lisäksi kahvien aikana keskustellaan muutenkin aiheesta ja S2-ryhmien vastaanottamisesta. Mukana on muitakin kirjastolaisia kommentoimassa aihetta. Tule siis sinäkin linjoille tästä linkistä.

Alkaa
Päättyy