Ilmoitukset ja kampanjat

Lapset haastattelevat lastenkirjojen tekijöitä Lukuaika-sarjassa

Lukuaika on ohjelmasarja, jossa lapset haastattelevat lastenkirjojen tekijöitä. Sarjan on käsikirjoittanut, ohjannut ja tuottanut Sanna Sofia Vuori, joka on itsekin lastenkirjailija sekä monipuolinen toimija lastenkulttuurin maailmassa. Vuori on kirjoittanut useita lastenkirjoja sekä suomeksi että ruotsiksi.

Lukuaika-sarjassa Alma ja Lulu haastattelevat kirjailijoita ja kuvittajia. Kun nämä tähtihaastattelijat pääsevät asialle, niin on varmaa, että lastenkirjojen tekijät saavat yllättäviä kysymyksiä, spontaaneja reaktiota ja rehellistä palautetta. Pääset katsomaan nämä kahdeksan ihastuttavaa haastattelua Lukuaika-kanavalta YouTubesta sekä myös Kirjastokaistalta!

Videot ovat paitsi ihanaa katsottavaa, myös mukavaa jaettavaa someen. Hienoa, jos katsotte ja jaatte!

Mukana ovat
- Tubettaja ja kirjailija Joona Leppälä (@ZoneVD)
- Kirjailija Kaisa Happonen
- Kirjailija Reetta Niemelä