Avoimia työpaikkoja

Pedagoginen informaatikko, Kirjaston ja toisen asteen oppilaitosyhteistyön kehittämishanke

Etsimme pedagogista informaatikkoa Helsingin kaupunginkirjaston kehittämishankkeeseen ajalle 1.8.2024-31.7.2025. Tulet vetämään hanketta, jossa luodaan yhteistyömalli Helsingin kaupunginkirjaston ja toisen asteen oppilaitosten väliselle yhteistyölle. Hankkeessa edistetään nuorten aikuisten lukemis- ja lukutaitotyötä Helsingin kaupungin strategian mukaisesti. Suunnittelet, koordinoit ja pilotoit yhdessä kirjaston henkilökunnan sekä opettajien kanssa palveluita lukioiden ja ammattioppilaitosten käyttöön. Työskentelet verkostossa, joka koostuu sekä kirjaston että Kasvatuksen ja koulutuksen toimialan asiantuntijoista.

Kehittämishankkeessa luodaan alueellinen malli ja pysyvät rakenteet kirjaston ja toisen asteen oppilaitosten väliselle yhteistyölle. Sinulla on päävastuu hankkeen projektiryhmän vetämisestä ja hankkeeseen liittyvien tehtävien koordinoinnista.

Tehtävän vaatimukset:

Tehtävän kelpoisuusehtona on soveltuva ylempi korkeakoulututkinto.

Lisäksi tehtävässä edellytämme erinomaista suomen kielen ja hyvää englannin kielen taitoa sekä kokemusta projektityöskentelystä. Odotamme sinulta myös itsenäistä työotetta ja hyviä vuorovaikutustaitoja.

Eduksesi luemme kirjaston palveluiden ja toisen asteen oppilaitoskentän tuntemuksen ja pedagogisen osaamisen.

Tarjoamme sinulle merkityksellisen ja kiinnostavan työn mukavassa työyhteisössä sekä ison työnantajan kattavat työsuhde-edut ja kehittymismahdollisuudet.

Sopimusala

KVTES Kunnallinen yleinen virka- ja työehtosopimus

Haku sähköisesti helsinkirekryn kautta. Hakuaika päättyy 30.5.2024 klo 16.

Kalle Riiheläinen
puh. 09 31085670, kalle.riihelainen@hel.fi Tavoitettavissa ma-pe klo 9-16.

Kaupunki
Helsinki