Koulutus ja seminaarit

Kirjastopäivät kutsuvat – tutustu ohjelmaan ja ilmoittaudu mukaan!

Valtakunnalliset Kirjastopäivät on Suomen suurin kirjastoalan ammattitapahtuma, joka kokoaa yhteen sadat kirjastoalan ammattilaiset.

Kirjastopäiviä vietetään 4.-6.6.2024 Kuopion Musiikkikeskuksessa ja päivien teema on ”Kirjasto – kunnan sydän”. Suomen kirjastoseura järjestää tapahtuman yhteistyössä Kuopion kaupunginkirjaston kanssa.

Tapahtuman keskeisimpiä teemoja ovat kirjaston vaikuttavuus ja sivistystyö, kirjastoammattilaisten monipuolinen ammattitaito ja siihen kohdistuvat odotukset, yhdenvertaisuus ja antirasismi sekä vihapuhe ja demokratia. Kirjastopäivillä muistetaan myös pitää hauskaa ja kannustetaan heittäytymään! Tutustu ohjelmaan täältä

Kirjastopäivien Kirjastoiltamissa jaetaan Suomen kirjastoseuran toimesta Vuoden kirjasto -palkinto sekä Vuoden kirjastoammattilainen ja Vuoden kirjastokehittäjä -henkilöpalkinnot.

Tervetuloa mukaan kokemaan ja kohtaamaan!

Kaupunki
Kuopio