Koulutus ja seminaarit

Lanujen kirjakahvit

Seurattavissa verkossa

Lanujen kirjakahvit on Uudenmaan LANU-verkoston organisoima vapaamuotoinen vinkkauspiiri lasten- ja nuortenkirjastotyötä tekeville kirjastolaisille. Tarjolla on matalan kynnyksen vertaistukea vinkkaamiseen. Mitä kirjoja kannattaa suositella eri-ikäisille lukijoille? Mistä kirjoista on huonoja kokemuksia? Voit tulla mukaan vinkkaamaan kirjoja tai kuuntelemaan, mitä vinkattavaa muilla on!

Vieraana 7.3. on Mervi Heikkilä Seinäjoen Ertestä (Lasten ja nuorten lukemista edistävien kirjastopalvelujen valtakunnallinen erityistehtävä), hän kertoo vinkkauksen ohessa Erten ajankohtaisista kuulumisista. Tule siis tapaamaan Merviä ja keskustelemaan kirjoista!

Vapaamuotoinen vinkkauspiiri on suunnattu erityisesti Uudellamaalla lasten- ja nuortenkirjastotyötä tekeville kirjastolaisille, mutta mukaan voi tulla myös muilta alueilta.

Klo13-13.45 Kuvakirjoja ja alakoululaisten kirjoja

Klo 13.45-14 Mervi Heikkilä: Kuulumisia Ertestä

Pieni tauko

14.05-15 Kirjoja yläkoulusta ylöspäin

Näin osallistut

Ota kuppi kahvia ja tule mukaan linjoille tästä linkistä! Ennakkoilmoittautumista ei tarvita.

Alkaa
Päättyy