Koulutus ja seminaarit

Kirjastopäivien ilmoittautuminen on avattu

Valtakunnalliset Kirjastopäivät on Suomen suurin kirjastoalan ammattitapahtuma, joka kokoaa yhteen sadat kirjastoalan ammattilaiset ja keskeisimmät toimijat.

Kirjastopäiviä vietetään 4.-6.6.2024 Kuopion Musiikkikeskuksessa ja päivien teema on ”Kirjasto – kunnan sydän”. Suomen kirjastoseura järjestää tapahtuman yhteistyössä Kuopion kaupunginkirjaston kanssa.

Kolmen päivän aikana kuulemme mielenkiintoisia ja alaa kehittäviä luentoja ja hanke-esittelyitä. Erilaiset rinnakkaisohjelmat ja työpajat luovat ohjelmaan vuorovaikutteisen ulottuvuuden ja luvassa on lisäksi monipuolista verkostoitumista, ideoiden vaihtoa ja kollegoiden kohtaamisia.

Tapahtuman yhteydessä järjestetään myös kirjastoalan ainoat ammattimessut, jossa kymmenet kirjastoalan keskeisimmät yritykset ja organisaatiot esittelevät palveluitaan kahden päivän ajan.

Kirjastopäivien lmoittautuminen on nyt avautunut ja ohjelma julkaistaan kokonaisuudessaan helmikuun loppuun mennessä. Varmista itsellesi paikka vuoden upeimmassa kirjastoalan ammattilaisten tapahtumassa Early Bird -hintaan ja ilmoittaudu mukaan!

LIsätietoa ja ilmoittautuminen: kirjastopaivat.fi

Kaupunki