Koulutus ja seminaarit

Monilukutaitoa elämyksellisesti: Skidipeli – lukutaitoseikkailu Stadissa -hankkeen päätöstilaisuus

Seurattavissa verkossa

Tervetuloa mukaan Skidipeli – lukutaitoseikkailu Stadissa -hankkeen suoraan striimiin! Skidipeli on jättimäinen lautapeli ja taideinstallaatio, joka on valjastettu Helsingin kaupunginkirjaston, Skidit-kollektiivin ja MediaMetkan yhteisessä hankkeessa  oppimisympäristöksi Helsingin 4.luokille. Pelissä yhdistyvät monilukutaito, AR-teknologia ja oma kotikaupunki elämyksellisellä ja toiminnallisella tavalla. Striimissä kerromme lisää pelistä, pelikiertueesta ja hankkeen tuloksista - lisäksi voit halutessasi osallistua lähetykseen chatin kautta kysymällä ja kommentoimalla. Ideoidaan yhdessä, miten Skidipeliä voisi hyödyntää myös muualla!

Tilaisuus on katsottavissa Helmet-kirjastojen YouTube -kanavalla keskiviikkona 8.2. klo 13-14 sekä kaksi viikkoa tilaisuuden jälkeen. Striimi on ilmainen ja kaikille kiinnostuneille avoin, mutta se on suunnattu erityisesti kuntien kirjasto- ja kulttuurialalla toimiville. Tilaisuuteen ei ole ennakkoilmoittautumista.  Striimin ohjelma tarkentuu alkuvuodesta.

Alkaa
Päättyy