Musiikkikirjastoyhdistyksen myöntämä IAML-kongressiapuraha haettavissa 30.4.2022 asti

Suomen musiikkikirjastoyhdistys ry julistaa yhdistyksen jäsenten haettavaksi yhden 325 euron suuruisen apurahan Prahassa 24.–29. heinäkuuta 2022 järjestettävään IAMLin kongressiin osallistumista varten.

Apurahaa voivat hakea yhdistyksen henkilöjäsenet sekä yhteisöjäsenorganisaation henkilöstöön kuuluvat. Apuraha tulee käyttää kongressin rekisteröitymis-, matka- ja majoituskuluihin. Etusijalla apurahan saajaksi on henkilö, jolla on esitys kongressissa tai joka osallistuu kongressiin ensimmäistä kertaa.

Vapaamuotoiset hakemukset lähetetään yhdistyksen sihteeri Inka Myyrylle (inka.myyry@helsinki.fi) 30.4.2022 klo 23.59 mennessä. Yhdistyksen hallitus päättää apurahan saajan 13.5.2022 mennessä ja ilmoittaa viimeistään kyseisenä päivänä apurahan hakijoille, onko heidän hakemuksensa hyväksytty. Apurahan saajien toivotaan raportoivan kongressista blogissa Musiikki kuuluu kaikille tai vaihtoehtoisesti yhdistyksen hallitukselle.

International IAML Congress in Prague, 24 – 29 July 2022
Apurahat | Suomen musiikkikirjastoyhdistys