Musiikkikirjastoyhdistyksen matka-apurahat haettavissa

Matka-apurahojen haku käynnissä 25.4.2019 asti

Suomen Musiikkikirjastoyhdistys ry julistaa henkilöjäsentensä ja jäsenorganisaatioidensa työntekijöiden haettavaksi matka-apurahoja. Vuoden 2019 kohteena on

vuosittainen IAML-kongressi 14.–19. heinäkuuta, paikkana Krakova, Puola | The 2019 annual IAML Congress 14–19 July in Kraków, Poland.

Myönnettävä apuraha on suuruudeltaan ja 300 euroa, kuitenkin mahdollisesti vähemmän mikäli hakijoita on enemmän kuin joille voidaan myöntää täysi apuraha. Yhdistyksen hallitus voi halutessaan jakaa apurahat myös toisilla tavoin tasan hyväksyttyjen hakemusten kesken. Etusijalla apurahan saajiksi ovat IAML-kongressissa esitelmän pitävät tai kongressiin ensimmäistä kertaa osallistuvat.

Vapaamuotoiset hakemukset lähetetään yhdistyksen sihteeri Anna Niemelle (anna.niemi@uniarts.fi25.4.2019 klo 15 mennessä. Yhdistyksen hallitus päättää apurahojen saajat 2.5.2019 mennessä ja ilmoittaa viimeistään kyseisenä päivänä hakijoille, onko heidän hakemuksensa hyväksytty. Apurahan saajien toivotaan raportoivan kongressista blogissa Musiikki kuuluu kaikille tai vaihtoehtoisesti yhdistyksen hallitukselle.

IAML-Congress 2019, Kraków, Poland
Suomen Musiikkikirjastoyhdistys kotisivu

Suomen Musiikkikirjastoyhdistyksen matka-apurahat ovat jaossa huhtikuussa 2019.