Yritin varata netistä kirjan, mutta huomasin, että Töölön kirjasto puutuu noutokirjastojen pudotusluettelosta. Mihin kummaan se on hävinnyt? Käveken ohi ja…

Kysytty

Yritin varata netistä kirjan, mutta huomasin, että Töölön kirjasto puutuu noutokirjastojen pudotusluettelosta. Mihin kummaan se on hävinnyt? Käveken ohi ja näen, että siinä se edelleen seisoo.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Töölön kirjasto on paikoillaan, tervetuloa käymään vielä viikon ajan, mutta sen jälkeen kirjasto on suljettu ajalla 27.11.2006- 31.1.2007. Kirjastossa on remontti ja tuona aikana ei varauksia tietenkään voi Töölöstä noutaa, joten se on poistettu hakulistalta. Aiemmin varattu aineisto on noudettavissa tänä aikana Rikhardinkadun kirjastosta ja Töölön aineiston voi palauttaa mihin tahansa pääkaupunkiseudun kirjastoista. Lähimmät kirjastot ovat Kirjasto 10, Munkkiniemen kirjasto, pääkirjasto Pasilassa ja Rikhardinkadun kirjasto.