Yritin varata F.E.Sillanpään Nuorena Nukkunut kirjaa, mutta sain vastaukseksi "toiminto estetty". Mistä tämä voisi johtua?

Kysytty

Yritin varata F.E.Sillanpään Nuorena Nukkunut kirjaa, mutta sain vastaukseksi "toiminto estetty". Mistä tämä voisi johtua?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Olet ilmeisesti jokin aika sitten täyttänyt 15 vuotta. 15-vuotiaana siirrytään lasten kirjastokortista aikuisten korttiin. Eli nykyinen lasten korttisi ei ole enää voimassa.

Voit vaihtaa maksutta korttisi aikuisten korttiin kirjastossa. Ota kuvallinen henkilötodistus ja nykyinen kirjastokorttisi mukaan.