Yritin varata elokuvan Zhang Yimou(ohj): Viimeinenkin oppilas, mutta ei onnistunut, mikähän on syy? Yritin katsoa missä kirjastossa se olisi tällä hetkellä…

Kysytty

Yritin varata elokuvan Zhang Yimou(ohj): Viimeinenkin oppilas, mutta ei onnistunut, mikähän on syy? Yritin katsoa missä kirjastossa se olisi tällä hetkellä mutta siinä ei näkynyt.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Elokuvan sijaintitietoa ei näy siksi, että kyseistä videokasettia ei ole enää missään kirjastossa. Etsimääsi elokuvaa on ollut Sellon kirjastossa yksi kappale videokasettina, mutta se on sieltä poistettu. Mahdollisesti käytössä kulumisen takia, kuten usein on videokasettien laita. Helmetissä kyseisen videokasetin tiedot näkyvät vielä vuoden loppuun asti, jolloin kaikkien poistettujen teosten tiedot poistetaan rekisteristä samalla kertaa.