Yritin siirtää kirjavaraukseni Vllilasta Kallioon, mutta ei onnistunut. Miten vahvistan/päivitän siirron??

Kysytty

Yritin siirtää kirjavaraukseni Vllilasta Kallioon, mutta ei onnistunut. Miten vahvistan/päivitän siirron??

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Jos varauksesi on jo matkalla-tilassa eli menossa alun perin valitsemaasi kirjastoon, varauksen noutopaikkaa ei pysty enää vaihtamaan HelMetin kautta. Sen sijaan varauksen voi perua ja tehdä uuden varauksen uuteen noutopaikkaan, mikäli teoksesta ei ole varauksia.

Jos taas varaus ei ole vielä matkalla-tilassa, pystyt muuttamaan noutopaikan kirjautumalla HelMetiin ja klikkaamalla pääsivulta kohtaan, jossa näkyy varausten määrä. Sitten aukeavalta sivulta voit valita uuden hakupaikan haluamallesi varaukselle.