Yritin löytää tietoa nettisivuilta, mutta minkään tulostimen kohdalla ei lukenut sen tarkempia tietoja. Pystyykö jollakin Helsingin kirjaston tulostimella…

Kysytty

Hei, yritin löytää tietoa nettisivuilta, mutta minkään tulostimen kohdalla ei lukenut sen tarkempia tietoja. Pystyykö jollakin Helsingin kirjaston tulostimella tulostaan pahvia kaksipuoleisesti (eli paperi/pahvi yli 300g/m2)?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjastojen yleisölaitteiden kohdalla käytäntö on, että ainoastaan talon omille standardipaksuisille papereille saa tulostaa.

Keskustakirjasto Oodin UV-tulostimella voi printata lähes millaiselle materiaalille tahansa. UV-tulostimen voi varata käyttöönsä Varaamossa