Yritin katsoa äsken Helmet-palvelun kautta Susanna Alakosken kolmen kirjan saatavuutta Vantaan Tikkurilan aikuiskirjastosta (kaksi eri versiota Sikalasta ja…

Kysytty

Hei,

yritin katsoa äsken Helmet-palvelun kautta Susanna Alakosken kolmen kirjan saatavuutta Vantaan Tikkurilan aikuiskirjastosta (kaksi eri versiota Sikalasta ja Hyvää matkaa vankilaan). Näinpä vahingossa varasin kirjat, mikä ei tosiaan ollut tarkoitus. Miten saan varauksen poistettua turhana?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Poistin varauksesi. Varaukset voi itse perua Helmet-verkkokirjaston Omat tietoni -linkin kautta. Helmetin Ohjeita-kohdassa "Varausten muuttaminen ja peruuttaminen" neuvotaan näin:

"Jos haluat peruuttaa yhden tai useampia varauksia, merkitse rasti valitsemiesi varausten vasemmalla puolella oleviin ruutuihin ja napsauta painiketta Poista valitsemani varaukset.

Voit myös poistaa kaikki varaukset kerralla."

http://www.helmet.fi/search~S9*fin/k