Yritin äsken kirjautua Helmet palveluun kirjastokortilla aineiston lainaamista varten. Pin unohtunut ja ei tunnistanut kirjastokorttia enää sen numerolla kun…

Kysytty

Moi
Yritin äsken kirjautua Helmet palveluun kirjastokortilla aineiston lainaamista varten. Pin unohtunut ja ei tunnistanut kirjastokorttia enää sen numerolla kun yritin tilata uuden pinin. En oo nyt useampaan vuoteen aineistoja lainannut... Onkohan kortti jotenkin vanhentunut? Mistä voisin asiaa hoitaa?

Vastaus

Vastattu

Jos pin-koodin palautus ei onnistu, korttisi on kaiketikin vanhentunut.

Voit pyytää e-aineistojen käyttöä varten tilapäisen e-kirjastokortin/asiointitunnuksen osoitteesta ekortti@helmetkirjasto.fi.

Pysyvän uuden kirjastokortin ja ensimmäisen PIN-koodin saa vain esittämällä henkilötodistuksen kirjastossa, kun kirjastot avautuvat.

https://www.helmet.fi/fi-FI/Tapahtumat_ja_vinkit/Uutispalat/Kirjastoasioinnista_koronavirusepidemian(208997)