Yritän uusia lainojani, mutta palvelu heittää minut ulos joka kerta ilman mitään ilmoitusta. minulla ei ole maksamattomia sakkoja. Pääsen siis omiin tietoihini…

Kysytty

Hei!

Yritän uusia lainojani, mutta palvelu heittää minut ulos joka kerta ilman mitään ilmoitusta. minulla ei ole maksamattomia sakkoja. Pääsen siis omiin tietoihini, mutta en voi uusia lainojani enkä myöskään tallentaa muokattuja yhteystietojani.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tiedossa ei ole, että Helmet-verkkokirjastossa olisi tällaisia ongelmia. Ainakin tällä hetkellä lainojen uusiminen ja omien tietojen muokkaaminen näyttäisi onnistuvan. Ehkä ongelma on ollut hyvin lyhytaikainen.

Ota uudelleen yhteyttä, jos ongelma ei ole poistunut.