Yritan paikallistaa vanhaa Netta Musketin kirjaa Mieleton toive. Onkohan niita enaa olemassakaan. Aitiani harmittaa kun kirja jai "kesken" noin 40 vuotta…

Kysytty

Yritan paikallistaa vanhaa Netta Musketin kirjaa Mieleton toive. Onkohan niita enaa olemassakaan. Aitiani harmittaa kun kirja jai "kesken" noin 40 vuotta sitten.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomen kansallisbibliografia, jossa on mainittu toistasataa Netta Muskettin kirjaa, ei tunneta tämän nimistä teosta. Sen sijaan on olemassa romaani Mieletön toive, kirjoittanut Marion Arcy, ilmestymisvuosi 1940. Olisikohan se tämä?
Kirja löytyy Helsingin kaupunginkirjaston varastosta, joten varaamalla sitä saa mihin tahansa kirjastoon.