Yritän miettiä yhtä lasten ohjelmaa jota katsoin pienenä tyttönä 90 luvulla tai 2000 vuoden alussa. viemäreissä on jonkun mömmön peitossa olevia ’eläimiä’ ja…

Kysytty

yritän miettiä yhtä lasten ohjelmaa jota katsoin pienenä tyttönä 90 luvulla tai 2000 vuoden alussa. viemäreissä on jonkun mömmön peitossa olevia ’eläimiä’ ja se mömmö tarttui kosketuksesta. siinä oli pää hahmons kissa. ja ne tais tehä jotain juustoa jossain tehtaassa. mikähän ohjelma mahtaa olla kyseessä.

Vastaus

Vastattu

Voisiko kyseessä olla David Copperfield -animaatioelokuva vuodelta 1993?

https://www.youtube.com/watch?v=qA_dNdqpQFU