Yritän löytää lastenkirjaa, jonka parista minulla on paljon hyviä lukumuistoja. Kirjassa seikkailee siis ottolapsena pieni menninkäistyttö. Hän lähtee suureen…

Kysytty

Hei! Yritän löytää lastenkirjaa, jonka parista minulla on paljon hyviä lukumuistoja.

Kirjassa seikkailee siis ottolapsena pieni menninkäistyttö. Hän lähtee suureen seikkailuun löytääkseen vanhempansa ja lopulta käykin ilmi hänen olevan prinsessa, joka oli pudonnut maahan pilvilinnasta. Hän siis löytää vanhempansa kuninkaan ja kuningattaren ja kaikki on taas hyvin.

Kirja on mahdollisesti julkaistu 70–80-luvulla.

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti emme löytäneet kirjaa. Ehkä joku lukijoistamme tunnistaa sen?