Yritän löytää kirjaa jonka luin joskus 1990- tai 2000-luvulla. Siinä nainen lukee tapailemansa miehen kuolleen vaimon päiväkirjaa. Miehen vaimo ja lapsi…

Kysytty

Yritän löytää kirjaa jonka luin joskus 1990- tai 2000-luvulla. Siinä nainen lukee tapailemansa miehen kuolleen vaimon päiväkirjaa. Miehen vaimo ja lapsi kuolivat auto-onnettomuudessa. Kirja oli ainakin silloin minua kovasti liikuttava ja haluaisin tietää mikä kirja oli ja mahdollisesti lukea sen jälleen.

Vastaus

Vastattu

Etsimäsi teos voisi olla James Pattersonin Suzannen päiväkirja, WSOY 2002

"Katie Wilkinson on löytänyt unelmiensa miehen. Lupaava suhde katkeaa äkillisesti, kun Matt Harrison jättää hänet. Ainoaksi selitykseksi jää vain päiväkirja, joka tuntematon nuori äiti on kirjoittanut lapselleen.
Päiväkirjassaan äiti kertoo rakkaudesta lapseen ja suunnattomasta riemusta, jonka äitiys on tuonut hänen elämäänsä. Toivon ja tuskan vallassa Katie huomaa päiväkirjan kertovan myös Matt Harrisonista - paljon enemmän kuin hän osasi kuvitellakaan. Entistä syvempi rakkaus lähtee itämään miehen aiemmasta elämästä, josta hän ei kyennyt koskaan kertomaan Katielle." -Kirjasampo