Yritän jäljittää kuvakirjaa, jossa etsitään luteita piiloistaan.

Kysytty

Yritän jäljittää kuvakirjaa, jossa etsitään luteita piiloistaan. Muistan lukeneeni sitä joskus 15 vuotta sitten. Kysymyksessä ei ole Scarryn luukkukirja Missä olet, Luru lude?

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti en onnistunut löytämään kirjaa, jossa etsitään nimenomaan luteita. Lähimmät ehdokkaat ovat nämä muitakin hyönteisiä sisältävät kuvakirjat:

Leikkisät ötökät (Kirjalito, 2005)

Scott, Peter: Etevät ötökät (Karisto, 2010)

0 ääntä

Kommentit

Richard Scarry: Missä olet, Luru Lude?
Tammi, 2017

Jos kirja on edelleen hakusessa, niin oikea kirja on Richard Scarryn Iloinen Autokirja :)