Yritän etsiä Opetusministeriön Historia 4:sta. Löydän Helmetistä osat 1-3 sekä 5 ja 6, mutta siis mistä saisin osan 4 käsiini?

Kysytty

Yritän etsiä Opetusministeriön Historia 4:sta. Löydän Helmetistä osat 1-3 sekä 5 ja 6, mutta siis mistä saisin osan 4 käsiini?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Opetusministeriön Historia 4 löytyy useammasta kirjastosta, https://finna.fi/Search/Results?lookfor=opetusministeri%C3%B6n+historia… Helsingistä sitä löytyy Helsingin yliopiston ja Kansalliskirjaston kokoelmasta sekä Eduskunnan kirjaston kokoelmista. Kaikki ovat avoimesti käytettäviä kirjastoja.