Ylioppilasaineeni vuodelta 1979 julkaistiin saman vuoden kesällä lehdessä Kauppaviesti. Aineeni aihe oli ´Kauppa, koulu ja posti, suomalaisen kylän…

Kysytty

Ylioppilasaineeni vuodelta 1979 julkaistiin saman vuoden kesällä lehdessä Kauppaviesti. Aineeni aihe oli ´Kauppa, koulu ja posti, suomalaisen kylän kiintopisteet´ tms. Muistaakseni aineeni oli painettu aukeaman vasemmanpuoleisen sivun keskivaiheille.

Saisikohan tästä hengentuotteesta vielä jotakin kautta valokopion?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voit saada Kauppaviesti-lehdestä kopion Joensuun kaukopalvelun kautta. Tee vielä pyyntö lomakkeella, joka tulostuu sitten kaukopalvelun sähköpostiin.

Nettilomake on Vaara-kirjaston sivulla: http://vaarakirjastot.fi/fi/kaukolainapyyntolomake