Ylen ruotsinkielisen yksikön reportteri Pontus Nordling teki radioreportaasin Porkkalan palautuksesta Suomelle 26.1.1956. Onko tämä nauhoitus kuultavissa vielä?

Kysytty

Ylen ruotsinkielisen yksikön reportteri Pontus Nordling teki radioreportaasin Porkkalan palautuksesta Suomelle 26.1.1956. Onko tämä nauhoitus kuultavissa vielä?

Vastaus

Vastattu

Hei,

Allan olevassa linkissä koottuna Porkala återlämnas i januari 1956 -aiheisia Ylen ruotsinkielisiä äänitallenteita, joissa mukana myös Pontus Nordling. Näissä taitaa olla tämä tarkoittamasi Pontus Nordlingin Porkkala-reportaasi.

https://svenska.yle.fi/a/7-883897