Yksittäinen runo hakusessa. Runossa mainitaan useaan otteeseen sana "siivet". Runon puhuja saa joka säkeistössä, tai ainakin monessa säkeistössä, siivet. …

Kysytty

Yksittäinen runo hakusessa.
Runossa mainitaan useaan otteeseen sana "siivet".
Runon puhuja saa joka säkeistössä, tai ainakin monessa säkeistössä, siivet.
Ensimmäisessä säkeistössä siivet oli helppo saada ja viitattiin muistaakseni lapsuuteen, viattomuuteen, kun taas viimeisessä säkeistössä siivet ovat repaleiset ja mainitaan jotain helvetistä.

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti emme löytäneet kuvaukseen sopivaa runoa, eikä kukaan tietopalvelun valtakunnallisella sähköpostilistalla tunnistanut runoa. Ehkäpä joku Kysy kirjastonhoitajalta -palstan lukijoista hoksaa, mistä runosta voisi olla kysymys?