Yksi kesäloma-ajan kysymyksistä on "Entä jos varaukseni tulee, kun olen matkalla?" ja vastaukseksi tarjotaan varauksen lukitsemista eli "jos et pääse noutamaan…

Kysytty

Hei. Yksi kesäloma-ajan kysymyksistä on "Entä jos varaukseni tulee, kun olen matkalla?" ja vastaukseksi tarjotaan varauksen lukitsemista eli "jos et pääse noutamaan varauksiasi lomasi aikaan, sinun kannattaa lukita varauksesi." Mutta entäpä siinä tapauksessa, että pääsisin noutamaan varauksen mutta noutokirjasto on lomalla? Oma noutopaikkani on omatoimikirjasto, mutta onko siellä ketään paikalla vastaanottamassa ja laittamassa varattua aineistoa noutohyllyyn? Jos ei, menetänkö paikkani varausjonossa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Esimerkiksi Haukilahdessa ja Laajalahdessa käydään kolmasti viikossa (ma, ke, pe) purkamassa kuormat ja laittamassa varaukset hyllyyn.

Paras, että tarkistat omasta lähikirjastostasi, mikä siellä on käytäntönä. Voit myös muuttaa varastesi noutopaikkaa.