Wsoy julkaisi 60-luvulla Karavaani -sarjaa.Yhtenä esimerkkinä Nansenin kirjoittama "Hiihtäen poikki Grönlannin". Mitä muita kirjoja sarjassa julkaistiin?

Kysytty

Wsoy julkaisi 60-luvulla Karavaani -sarjaa.Yhtenä esimerkkinä Nansenin kirjoittama "Hiihtäen poikki Grönlannin".
Mitä muita kirjoja sarjassa julkaistiin?

Vastaus

Vastattu

Sarjan kirjoja ovat Scott, Robert: Kapteeni Scottin viimeinen matka  (Karavaanisarja, 1), Nansen, Fridtjof: Hiihtäen poikki Grönlannin (Karavaanisarja, 2) ja Hedin, Sven: Aasian karavaaniteillä (Karavaanisarja, 3).

Näistä Nansenin kirja on Hattulan kirjastossa saatavana ja Hämeenlinnan kirjastossa varattavissa. Scottin kirja on Janakkalan kirjastossa saatavana.