Windowns Vistani osoiterivi puuttuu kokonaan. Miten sen saa näkyviin?

Kysytty

Windowns Vistani osoiterivi puuttuu kokonaan.
Miten sen saa näkyviin?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Windows Vistassa osoiterivin toiminnot ovat muuttuneet paljon aikaisemmista Windows-versioista.Pekka Malmirakeen teoksessa Windows Vista -pikaopas on selitetty tätä muutosta jonkin verran. Osoiterivillä näkyy esim. kansiotasoja (tarkoituksena on päästä siitä nopeasti halutulle tasolle).

Olisikohan mitään hyötyä sivulla http://windowshelp.microsoft.com/Windows/fi-FI/help/ddd07224-70eb-4078-… olevista ohjeista?