Vuosia sitten näin kirjastossa suuren historian kirjan multimediaesityksenä. Nyt en löydä sitä enää. Ylppäri kokeisiin olisi kiva katsoa jokin vastaava DVD,…

Kysytty

Vuosia sitten näin kirjastossa suuren historian kirjan multimediaesityksenä. Nyt en löydä sitä enää. Ylppäri kokeisiin olisi kiva katsoa jokin vastaava DVD, ihan muistin virkistämiseksi.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voit etsiä historia-aiheisia DVD- tai CD-rom-levyjä HelMet-aineistoluettelosta www.helmet.fi kirjoittamalla aihehakuun historia ja rajaamalla aineistotyypin dvd- tai cd-rom-levyihin. Ohje haun rajaamiseen löytyy HelMetin linkistä Ohjeita.

Mainitsemasi teos on kenties ollut Helsinki Median julkaisema Historia cd-rom, suomenkielinen multimediamatka historian kiehtovaan maailmaan vuodelta 1999.