Vuonna 2003 oli Radio Novan mainos, jossa olivat Samuli Edelmann ja Kym March. Joskus olen miettinyt, että oliko March tuossa mainoksessa ihan oikeasti vai…

Kysytty

Vuonna 2003 oli Radio Novan mainos, jossa olivat Samuli Edelmann ja Kym March. Joskus olen miettinyt, että oliko March tuossa mainoksessa ihan oikeasti vai onko se vain saatu näyttämään siltä? Vai onko hänet pyydetty varta vasten Suomeen mainokseen?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Marsh oli esiintymässä Suomessa vuonna 2003 Elämä lapselle -konsertin ulkomaisena tähtivieraana – pelkän mainoksen vuoksi hän ei täällä ollut.

Radio Nova kuuluu Elämä lapselle -konsertin järjestäjän Lastenklinikoiden kummit ry:n pääyhteistyökumppaneihin.

Kym Marsh Elämä lapselle -konserttiin - MTVuutiset.fi
Nykyiset yhteistyökumppanit - Kummit