Vuoden 1976 kevään yo-tutkinnon suomenkielen aineiden aiheet, onko saatavissa?

Kysytty

Vuoden 1976 kevään yo-tutkinnon suomenkielen aineiden aiheet, onko saatavissa?

Vastaus

Vastattu

Teoksessa Ylioppilasaineita 1976 on näyteaineita kevään 1976 aineista. Sisällysluettelona on aiheiden otsikoita. En pysty takaamaan, että se on täydellinen lista, mutta varsin useita erilaisia otsikoita siitä löytyy. Lohjalla ei ole kirjaa, mutta Hyvinkään kollega ystävällisesti skannasi sisällysluettelon tänne. Saat se sähköpostiisi.

Jos haluat lukea aineet, voit tulla kirjastoon kaukolainaamaan sen. Kaukolainaustoiminta on maksullista.

0 ääntä

Kommentit

Noihin aikoihin kirjoitettiin kaksi yo-ainetta viikon välein. Siten kevään otsikoista tulee aika pitkä lista.
Sisältyvätköhän äidinkielen kokeiden otsikot Spes Patriae 1976 -julkaisuun? Se on nähtävänä kymmenissä kirjastoissa eri puolilla maata.

Helsingin Sanomien tilaajilla on pääsy lehden digitaaliseen arkistoon. HS saattoi tehdä koetilaisuuksista uutisia, joissa otsikot lueteltiin. Äidinkielen kokeet pidettiin (kevät)talvella jo ennen penkkareita.