Voitteko sanoa miten paljon sivuja on Taru sormusten herrasta: Sormuksen ritarit, Taru sormusten herrasta: Kaksi tornia ja Taru sormusten herrasta: Kuninkaan…

Kysytty

Voitteko sanoa miten paljon sivuja on Taru sormusten herrasta: Sormuksen ritarit, Taru sormusten herrasta: Kaksi tornia ja Taru sormusten herrasta: Kuninkaan paluu?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tolkien, J. R. R.
Taru sormusten herrasta : Sormuksen ritarit. 572 sivua

Taru sormusten herrasta: Kaksi tornia. 480 sivua

Taru sormusten herrasta : Kuninkaan paluu. 539 sivua

Nämä ovat varhaisimpien painosten sivumäärät. Ne näkyvät myös kirjaston rekisterissä kirjojen korttinäytöllä, ks. Jokunen: http://jokunen.jns.fi/?formid=form2 .