Voisitteko ystävällisesti auttaa minua löytämään opaskirjoja aiheesta kansainväliset liikelahjat? Kiitos jo etukäteen avusta!

Kysytty

Voisitteko ystävällisesti auttaa minua löytämään opaskirjoja aiheesta kansainväliset liikelahjat?

Kiitos jo etukäteen avusta!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Seuraavia teoksia pystyy kaukolainaamaan oman lähikirjaston kautta:

1.
Tekijät:Mäki, Juha
Nimeke: Elintarvikkeet liikelahjoina : kartoitus markkinointimahdollisuuksista
ISBN: 951-45-6641-6 (nid.)

2.
Tekijät:Tuominen, Annika
Nimeke: Liikelahjojen käyttö ja asiakastyytyväisyys niitä toimittaviin yrityksiin Turun seudulla / Julkaistu: [Turku] : Turun ammattikorkeakoulu, 2000
Ulkoasu: 36, [26] lehteä
Huomautus: Opinnäytetyö
Opinnäyte: Erikoistyö : Turun ammattikorkeakoulu, kauppa ja palvelu,talouden ja hallinnon koulutusohjelma, yrittäjyys

3.
Tekijät: Krabbe, Katariina

Nimeke: Suhdetoiminnan käsikirja / Katariina Krabbe
, 300 s. : kuv. ; 20 cm
ISBN: 952-5529-02-9 (nid.)

4.
Tekijät: Mbatia, Kessi-Sia
Nimeke: Export product development : prospects for Tanzanian artisanal business gifts in the United Kingdom, Finland and France / by Kessi-Sia Mbatia
Julkaistu: Helsinki : Programme for Development Cooperation at the Helsinki School of Economics, 1991
Ulkoasu: 46 s. ; 21 cm
Aineisto: kirja
Teoksen kieli: eng
ISBN: 951-700-882-1 (nid.)

5.
Tekijät: MacKay, David B.
Nimeke: Japanese and American gift markets : a comparative analysis using single ideal point models / by David B. MacKay and Robert F. Easley
Julkaistu: Bloomington, IN : Indiana University, 1994
Ulkoasu:16 s.
Sarja:(Discussion paper / Indiana Center for Global Business ; 114)

(6)
Gradutyö netissä:
Tekijät: Hyppänen, Hanna-Leena
Nimeke: Julkisten organisaatioiden ostokäyttäytyminen PR-lahjojen hankinnassa [Elektroninen aineisto] : PR-lahjakirjojen ja niiden tuottajan valinta / Hanna-Leena Hyppänen
Aineisto: elektroninen aineisto
Julkaistu: Jyväskylä , 2001
Opinnäyte: Pro gradu -työ : Jyväskylän yliopisto , taloustieteiden tiedekunta, markkinointi
Linkit: http://selene.lib.jyu.fi:8080/gradu/g/hanhyppa.pdf