Voisitko ystävällisesti kertoa miten tässä uudessa HELMETissä voi tehdä hankintaehdotuksia. Vanha ei toiminut kun yritin ehdottaa hankittavaksi Sixtenin…

Kysytty

Hei!

Voisitko ystävällisesti kertoa miten tässä uudessa HELMETissä voi tehdä hankintaehdotuksia. Vanha ei toiminut kun yritin ehdottaa hankittavaksi Sixtenin Korkmanin kirjaa Talous ja utopia.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voit tehdä hankintaehdotuksen näin: Klikkaa HelMet-palvelun
etusivulta ylhäällä olevasta mustasta palkista kohtaa info. Sen jäkeen löytyy sivun alalaidasta oikealta info-sanan alta alaotsikko hankintaehdotus. Täytä kaavake ja lähetä se eteenpäin.

http://www.helmet.fi/fi-FI