Voisitko kertoa mistä löytäisin mahdollisimman paljon tietoa Kreikasta (pinnanmuodot, vesistöt, ilmasto, luonnonvarat, väestö, asutus,liikenneolot,elinkeinot…

Kysytty

Voisitko kertoa mistä löytäisin mahdollisimman paljon tietoa Kreikasta (pinnanmuodot, vesistöt, ilmasto, luonnonvarat, väestö, asutus,liikenneolot,elinkeinot,matkailu ja kulttuuri)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomenkielisistä kirjoista parhaiten kysymyksiisi vastaa varmaankin Maailma tänään osa 11 (1998). Tuoreempaa tietoa, mutta vähemmän, löytyy teoksesta Kiljunen, Kimmo: Valtiot ja liput (2002). Internetistä kannattaa katsoa esim. http://www.makupalat.fi/ (maantieteet). Kreikan kulttuurista löytyy tietenkin runsaasti tietoa historian kirjoista.