Voisitko kertoa minulle 1700- ja 1800-luvuilla eläneiden ranskalaiskirjailijoiden nimiä. Olisin hyvin kiitollinen.

Kysytty

Voisitko kertoa minulle 1700- ja 1800-luvuilla eläneiden ranskalaiskirjailijoiden nimiä. Olisin hyvin kiitollinen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tässä muutamia tunnetuimpia: Racine, Montesquieu, Voltaire, Diderot, Rousseau, George Sand, Merimee, Alexandre Dumas (vanhempi ja nuorempi) sekä Baudelaire.
Tarkempia tietoja löydät teoksesta Kansojen kirjallisuus, osat 5,6,7,8 ja 9.