Voisinko uusia tästä lainani? En kerkeä tänään kirjastoon kirjaston aukioloaikana ja kyseisessä kirjastossa ei ole palautusluukkua.

Kysytty

Hei,

Voisinko uusia tästä lainani? En kerkeä tänään kirjastoon kirjaston aukioloaikana ja kyseisessä kirjastossa ei ole palautusluukkua.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lähetätkö kirjastokorttisi numeron, niin uusin lainasi. Helmet-kirjastojen lainathan voi uusia kolmesti, jollei niihin ole varauksia.

Lainat voi uusia myös Helmet-sivuston kautta sivuston yläreunassa olevan Kirjaudu-linkin kautta. Tarvitset kortin numeron lisäksi myös nelinumeroisen tunnuslukusi:

http://www.helmet.fi/fi-FI