Voisinko jättää kirjan hankintapyynnön? Uskon, että moni kristitty olisi kiinnostunut tällä hetkellä juuri ilmestyneestä, kuuluisan englantilaisen Tri. David…

Kysytty

Hei!

Voisinko jättää kirjan hankintapyynnön?

Uskon, että moni kristitty olisi kiinnostunut tällä hetkellä juuri ilmestyneestä, kuuluisan englantilaisen Tri. David Pawsonin kirjasta "Islamin haaste kristityille" (Tv7 Kustannus 24 euroa).

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin kaupunginkirjastoon voi tehdä hankintaehdotuksia mm. netin kautta seuraavaa reittiä:

www.lib.hel.fi > vasemmasta reunasta 'Aineisto ja tietokannat' > 'Hankintaehdotus'