Voisiko joku kertoa selkeän juonen ja myös miten tarina loppuu fiona kellyn mystery club kirjassa. (Mikä on miljöö? Minkä ikäisiä tarinan päähenkilön tytöt…

Kysytty

Voisiko joku kertoa selkeän juonen ja myös miten tarina loppuu fiona kellyn mystery club kirjassa. (Mikä on miljöö? Minkä ikäisiä tarinan päähenkilön tytöt ovat?)

Vastaus

Vastattu

Mystery Club on Fiona Kellyn kirjailijanimellä kirjoitettu, nuorille suunnattu kirjasarja. Sarja keskittyy Mystery club –nimiseen kerhoon, joka on kolmen teinitytön perustama etsiväkerho. Tytöt asuvat Willow Dalen kaupungissa Yorkshiressa. Mystery Clubiin kuuluvat Holly Adams, Tracy Foster ja Belinda Hayes. Sarjasta on ilmestynyt 28 osaa, joista 22 on suomennettu. Osat ovat järjestyksessä seuraavat:

  • Salaiset johtolangat
  • Kaksoisvaara
  • Kielletty saari
  • Konnuuksia keskiyöllä
  • Vaarallisia temppuja
  • Siepattu!
  • Piilosilla
  • Haudattuja salaisuuksia
  • Tappavia pelejä
  • Salaperäinen puhelu
  • Musta hevonen
  • Harhakuvia
  • Kohtalokas putoaminen
  • Pakkolasku
  • Myrkkyä!
  • Pankkiryöstö
  • Salainen huone
  • Menneisyyden salat
  • Salaliitto
  • Petos
  • Kadonnut ruumis
  • Valepuvussa.

Suomentamattomat osat ovat nimeltään:

  • Duplicity
  • Long Shot
  • Ancient Sectets
  • Under Suspicion
  • Cover Up
  • Gold Fever.

Kysymyksestä ei selviä, mistä sarjan kirjasta on kyse, joten tämän enempää en voi valitettavasti auttaa. Parhaimman käsityksen kirjan juonesta ja lopusta saat lukemalla kirjan (tai mahdollisesti jopa koko kirjasarjan).

Mystery clubista on myös kysytty Kysy kirjastonhoitajalta –palvelussa aikaisemminkin (katso aikaisemmat kysymykset).

Lähteet: