Voisiko asiakaskoneita jotenkin säätää, jotta istunto ei päättyisi aivan heti, jos vahingossa tulee kirjautuneeksi koneelle esim. 17.59? Näin ainakin Espoossa.

Kysytty

Hei,

Voisiko asiakaskoneita jotenkin säätää, jotta istunto ei päättyisi aivan heti, jos vahingossa tulee kirjautuneeksi koneelle esim. 17.59? Näin ainakin Espoossa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tietokoneemme on ohjelmoitu aloittamaan uusi istunto tasatunnein eikä siihen ole ainakaan näillä näkymin tulossa muutosta. Istunnot alkavat tasatunnein, jotta koneiden etukäteisvaraus olisi helpompaa. Istunnon vaihtumishetki kannattaa katsoa tietokoneen kellosta. Valitettavasti aina välillä joku istahtaa koneen äärelle juuri istunnon vaihtuessa uudeksi. Silloin ei ikävä kyllä voi tehdä muuta kuin kirjautua uudestaan sisään.

0 ääntä

Kommentit

Miksei osaa koneista voi säätää niin, että tunninvuoro alkaa
kun kirjautuu sisään ja nämä koneet olisivat sellaisia ettei niihin voisi
varata aikaa etukäteen.