Voisikio saada 1923-1925 Amerikkaan siirtolaisiksi muuttaneiden nimiä. Isojoelta Lähdeluoman sukua ja syntymäaikoja sukututkimuksen tekoa varten. Kiitos!

Kysytty

Voisikio saada 1923-1925 Amerikkaan siirtolaisiksi muuttaneiden nimiä.
Isojoelta Lähdeluoman sukua ja syntymäaikoja sukututkimuksen tekoa varten. Kiitos!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Siirtolaisuusinstituutista pyydettiin ottamaan yhteyttä suoraan heihin. Tietopalvelupäällikkö Jouni Korkiasaaren puh. on 040-627 9816 ja sähköpostiosoite jouni.korkiasaari@utu.fi

http://www.migrationinstitute.fi/fi/tietopalvelut/kirjasto