Voinko tuoda kerran luettuja kirjoja englanniksi ja suomeksi kirjastoon? Mieluiten Helsingin seudulla.

Kysytty

Voinko tuoda kerran luettuja kirjoja englanniksi ja suomeksi kirjastoon? Mieluiten Helsingin seudulla.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyllä voit. Kirjastot ottavat vastaan kirjalahjoituksia. Voit viedä lahjoittamasi kirjat lähikirjastoosi. Kirjaston henkilökunta sitten arvioi liitetäänkö lahjakirjat kokoelmiin. Jos kirjastolla ei ole lahjaksi saaduille kirjoille tarvetta, ne voidaan ohjata eteenpäin.

http://www.helmet.fi/fi-FI/Info/Usein_kysyttya/Usein_kysyttya__aineisto…