Voiko vielä nykyään palauttaa kirjan johonkin toiseen kirjastoon mistä se on lainattu

Kysytty

Voiko vielä nykyään palauttaa kirjan johonkin toiseen kirjastoon mistä se on lainattu

Vastaus

Vastattu

Hei!

Kyllä voi. Jos olet lainannut kirjan jostain Helmet-kirjastosta eli joko Vantaan, Helsingin, Espoon tai Kauniaisten kirjastosta, voit palauttaa lainan mihin tahansa Helmet-kirjastoon. Eli sinun ei tarvitse palauttaa aineistoa samaan kirjastoon, mistä olet lainannut sen.

Lisää tietoa kirjaston säännöistä ja käytänteistä löydät Helmet-verkkokirjastosta.