Voiko varatun kirjan,joka on ilmoitettu haettavaksi,perua netissä?

Kysytty

Voiko varatun kirjan,joka on ilmoitettu haettavaksi,perua netissä?

Vastaus

Vastattu

siinä vaiheessa kun ilmoitus on jo saapunut, niin netissä varausta ei voi enää perua. Kirjastoon voi vaikkapa soittaa ja perua varauksen, myös sähköpostia voi laittaa. Näin kannattaakin tehdä, jos ei pääse hakemaan kirjaa tai sitä ei halua, sillä muuten siitä tulee 2 euron maksu noutamattomasta aikuisten materiaalista.

Kirjasto.Asiakaspalvelu@jyvaskyla.fi