Voiko tyttäreni hakea varaamani aineiston, kun en itse ehdi kirjastoauton pysäkille juuri kyseisenä päivänä?

Kysytty

Voiko tyttäreni hakea varaamani aineiston, kun en itse ehdi kirjastoauton pysäkille juuri kyseisenä päivänä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyllä voi. Hänen täytyy ottaa oma kirjastokorttinsa mukaan, sillä varaus lainataan aina sitä noutamaan tulleen omalle kortille.